A  A
Hoe kan ik een reis reserveren?

Optie 1
U belt ons op nummer 088 30 80 300, bereikbaar van maandag t/m vrijdag 10-18.00 uur (uitgezonderd feestdagen). Op basis van het gesprek maken wij voor u een offerte op maat en spreken met u een tijdstip af voor ontvangst door u van de offerte. Uw aanvraag wordt pas een reservering als u akkoord gaat met deze offerte.


Optie 2
U vult het aanvraagformulier in op deze website. U vindt het aanvraagformulier onderaan iedere reisbeschrijving. Wij nemen uw reserveringsaanvraag in behandeling en informeren u daarover binnen 1 werkdag. Meestal hebben wij aanvullende vragen over uw aanvraag. Hierover sturen wij u een e-mail of nemen telefonisch contact met u op. Vervolgens ontvangt u van ons een offerte op maat, meestal binnen 5 werkdagen. Uw aanvraag wordt pas een reservering als u akkoord gaat met deze offerte.

Welke gegevens moet ik doorgeven bij het maken van een reservering?

a. U geeft aan van welke reis of bestemming u een offerte wenst, gewenste accommodatie en vertrekdatum en eventuele aanvullende bouwstenen of verzekering(en). Voor het vastleggen van een reservering zonder vervoer zijn verder de volgende persoonlijke gegevens benodigd: geslacht, initialen en achternaam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer(s), emailadres en eventuele bijzonderheden (bijv. lichamelijke gesteldheid, een dieet of preferentie voor een specifieke kamer).

b. Voor het vastleggen van een reservering met vliegvervoer zijn bovendien benodigd: volledige voornaam, initialen van eventuele andere voornamen en achternaam zoals vermeld in uw paspoort (!).
 

Wanneer is mijn reservering definitief?

Uw reservering is pas definitief als u akkoord bent gegaan met de offerte en u de vereiste (aan)betaling heeft voldaan.
 

Kan ik na het reserveren van een reis nog activiteiten aan de reis toevoegen?

Ja, u kunt ook na reservering van uw reis één of meerdere activiteiten toevoegen aan uw reis. Houdt u er wel rekening mee dat het reserveren van eventuele extra nachten of extra kamers afhankelijk is van beschikbaarheid en het ook hier altijd een aanvraag betreft.
 

Kan ik na het reserveren van een reis nog een verzekering afsluiten?

a. Annuleringsverzekering
U kunt binnen 5 dagen na reservering nog een annuleringsverzekering afsluiten. Buiten deze termijn is het afsluiten van een annuleringsverzekering niet mogelijk.
b. Reisverzekering
U kunt tot één dag voor vertrek nog een reisverzekering afsluiten.
 

Wat kan ik na het reserveren van een reis nog wijzigen?

Per reis gelden andere voorwaarden. Voor zowel het vervoer, de logies en het programma krijgt u bij de bevestiging van de reis onzerzijds een overzicht van de aanvullende voorwaarden voor annulering of wijziging. Per wijziging brengen wij 35 euro in rekening.

Wanneer dien ik mijn gereserveerde reis te betalen ?

Na uw akkoord op de offerte, krijgt u een factuur (tevens reserveringsbevestiging) toegestuurd. Hierop staat aangegeven welk bedrag u op welke datum dient te voldoen.
 

Hoe kan ik mijn gereserveerde reis betalen?

Wij vragen u het aanbetalingsbedrag of totaalbedrag over te maken op rekening 66.73.96.993 t.n.v. NoBeach Amsterdam.

 

NoBeach accepteert tevens creditcard betalingen met MasterCard, VISA en American Express. Wij brengen hiervoor de volgende transactiekosten in rekening:

 

MasterCard: 1 % van de totale reissom

VISA card: 1 % van de totale reisssom 

American Express: 1,75 % van de totale reissom

 

Geeft u s.v.p. al bij de boeking aan indien u met creditcard wenst te betalen.


 

Welk bedrag dien ik aan te betalen?

a. reserveringen tot 6 weken voor vertrek
De aanbetaling bedraagt 15% van de reissom exclusief vervoer en verzekering(en). Indien u vervoer door NoBeach heeft laten reserveren, dient u deze kosten (inclusief luchthavenbelasting en reserveringskosten) volledig te voldoen bij aanbetaling. Indien u een verzekering heeft afgesloten, dient u deze kosten (inclusief assurantiebelasting en poliskosten) eveneens bij aanbetaling te voldoen. NoBeach behoudt zich het recht voor om afwijkende en aanvullende betalingsvoorwaarden te hanteren. Deze worden bij de bevestiging van de reis onzerzijds duidelijk en schriftelijk (per e-mail) aan u gecommuniceerd. Bij uw (aan)betaling gaat u automatisch akkoord met deze aanvullende of afwijkende bepalingen.

b. reserveringen binnen 6 weken voor vertrek
Er is geen sprake van een aanbetaling. U betaalt de volledige reissom en eventuele kosten voor vervoer- en verzekering(en) ineens.

Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Indien uw (aan)betaling niet tijdig wordt ontvangen, nemen wij telefonisch contact met u op en sturen wij u een herinnering. Indien de aanbetaling 6 weken voor vertrek niet is ontvangen, annuleren wij de reis en brengen wij eventuele annuleringskosten bij u in rekening. Indien de totaalbetaling 1 week voor vertrek niet is ontvangen, annuleren wij de reis en brengen eventuele annuleringskosten bij u in rekening. NoBeach behoudt zich het recht voor om afwijkende en aanvullende betalingsvoorwaarden te hanteren. Deze worden bij de bevestiging van de reis onzerzijds duidelijk en schriftelijk (per e-mail) aan u gecommuniceerd. Bij uw (aan)betaling gaat u automatisch akkoord met deze aanvullende of afwijkende bepalingen.

Kan ik een gereserveerde reis annuleren?

U kunt een gereserveerde reis annuleren, waarbij de annuleringsvoorwaarden gelden zoals beschreven in artikel 6.2 van de Algemene Reisvoorwaarden van NoBeach. Zie 'voorwaarden' in het bovenste menu op deze website. NoBeach behoudt zich het recht voor om bij Incentivereizen en groepsreizen aanvullende en afwijkende bepalingen toe te voegen. Deze worden bij de bevestiging van de reis onzerzijds, vooraf aan uw betaling en akkoord uwerzijds duidelijk en schriftelijk (per e-mail) gecommuniceerd. Bij betaling uwerzijds van de aanbetaling danwwel betaling van de gehele reissom gaat u automatisch akkoord met deze eventueel aanvullende en afwijkende voorwaarden.

Welke kosten zijn er verbonden aan een annulering?

Annuleringskosten worden vastgesteld volgens berekening in artikel 6.2 in de Algemene Reisvoorwaarden van NoBeach tenzij anders middels een afwijking of aanvulling van de reisvoorwaarden aan u gecommuniceerd voorafgaande aan uw aanbetaling danwel betaling. Zie verder 'voorwaarden' in het bovenste menu op deze website.
 

Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?

Binnen 5 werkdagen na reservering kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. U kunt hiervoor zelf een verzekeringsmaatschappij benaderen of ons verzoeken dat voor u te doen. Wij sturen u dan een separate offerte op maat van onze partner Allianz Global Assistance.

Kan ik via NoBeach een reisverzekering afsluiten?

Uw (doorlopende) reis- en annuleringsverzekering kunt u afsluiten bij NoBeach via www.allianz-assistance.nl/NBA167

Indien u wilt dat wij uw verzekering voor u afsluiten, kunt u dit aangeven op het aanvraagformulier.

Like ons op Facebook! CalamiteitenfondsGGTO
disclaimer | Copyright No Beach Reizen

Deze website maakt gebruikt van cookies voor het verbeteren van de gebruikerservaring

Cookies toestaanMeer informatie over de cookiewetgeving