Werkwijze

U wenst een reisvoorstel?

U kunt uw aanvraag telefonisch doen: +31 (0) 20-684 2000, (ma-vr 10-18u)
Of u doet uw aanvraag per e-mail.
Wij nemen binnen een werkdag contact met u op.

Uw wensen en vraag: een geheel persoonlijk voorstel

Alvorens wij een voorstel voor u maken, nemen wij graag uw wensen en verwachtingen met u door en luisteren goed naar u. Wij koppelen uw (vrijblijvende) aanvraag per e-mail aan u terug.
U kunt kiezen voor telefonisch contact, een bezoek aan ons kantoor of een online meeting met een van onze reisspecialisten.

Vrijblijvend voorstel op maat

Er ligt bij ons ‘niks op de plank’. Elk voorstel wordt voor u op maat gemaakt. Bij het maken van het voorstel voor u, kijken wij zorgvuldig naar uw wensen tot in detail. U ontvangt uw (vrijblijvende) complete reisvoorstel op maat en inclusief reisvoorwaarden doorgaans binnen 2 tot 4 werkdagen.

Het voorstel bevat:

  • uw reisroute en/of locaties & beschrijving
  • uw mogelijke accommodatie(s)
  • uw excursies en activiteiten
  • uw vervoersopties (vluchten, ferry, transfers, autohuur)
  • uw reissom met meer- en minderprijzen

Het definitieve (kosteloze) voorstel

Graag ontvangen we uw vragen ten aanzien van het reisvoorstel. We gaan ermee aan de slag om uw reis optimaal te laten aansluiten bij uw verwachtingen. U kunt uw vragen mailen of ons bellen. Dat kunnen inhoudelijke vragen zijn, vragen over de reissom of praktische vragen over (reis)verzekeringen, beste reistijd of reisvoorwaarden.

U wilt de reis graag boeken?

U kunt ons een mail sturen waarin u aangeeft de reis te willen boeken. Bellen mag uiteraard ook.
Wij zullen u vragen om enkele persoonsgegevens die wij nodig hebben om boekingen te maken. Zodra alles afgerond is, ontvangt u van ons een bevestiging van uw reis.

Mocht er sprake zijn van wijzigingen inhoudelijk of qua reissom, dan nemen wij daarover eerst contact met u op.
N.B.: Er is overigens pas sprake van een bindende boeking zodra u akkoord geeft per mail en/of uw reis heeft aanbetaald.

Aanbetaling en betaling

Uw boekingsbevestiging is tevens uw (aan)betalingsfactuur. Hierop staat de hoogte van de aanbetaling vermeld. Ook de reis- en annuleringsvoorwaarden staan er duidelijk vermeld.

Per bank of credit card

U kunt uw (aan)betaling voldoen via internet bankieren. U kunt ook per creditcard betalen. Wij nemen echter geen kosten op voor een creditcard betaling in de reissom. Houdt er alstublieft rekening mee dat we deze in rekening dienen te brengen.

Bevestiging van uw (aan)betaling

U ontvangt altijd een bevestiging van uw (aan)betaling binnen een werkdag na ontvangst op onze rekening. Ook sturen wij de reeds afgegeven vliegtickets mee indien van toepassing op uw reis.

Wij bereiden uw reis graag voor!

Wij nemen graag zo veel mogelijk van de voorbereiding van uw reis uit handen. U ontvangt na uw boeking een informatieformulier. Aan de hand van uw informatie bereiden wij uw reis voor. Denkt u onder andere aan:

  • reserveren van restaurants
  • eetvoorkeuren, allergieën, diëten (vegetarisch, veganistisch)
  • extra excursies
  • extra bagage & stoelreserveringen voor uw vluchten
  • reis- en annuleringsverzekeringen
  • lengte, gewicht, schoenmaten e.d. (in geval van specifieke excursies, kleding en materiaal)

    Reisbescheiden 2-4 weken voor uw vertrek

    Twee tot vier weken voor vertrek ontvangt u uw mooi verpakte reisbescheiden bestaande uit:

    • een informatiebrief met de belangrijkste informatie
    • een uitgebreid persoonlijk reisprogramma, tips en draaiboek met adressen en telefoonnummers
    • vouchers voor uw accommodaties en eventuele autohuur en vliegtickets en geboekte diensten.
    • een reisgids en plattegrond (indien van toepassing)

      Tijdens uw reis zijn wij bereikbaar!

      U kunt ons voor, na en tijdens uw reis altijd bereiken met vragen. Voor calamiteiten of dringende vragen zijn wij ook persoonlijk 24/7 bereikbaar. Daarnaast werken wij met lokale partners die 24/7 bereikbaar zijn op de bestemming.

      Na uw reis

      Graag horen we van u of u een fijne reis heeft gehad. Wij nemen de reis het liefst persoonlijk met u door. Mochten er nog zaken zijn die afgehandeld dienen te worden, dan assisteren wij daar bij. Ook indien u klachten heeft, zullen wij die persoonlijk met u doornemen en in behandeling nemen.